Praktisera "jobba natt"

Ja, jag har själv valt det. Jag vill prova hur det är, och så ser det entusiastiskt och bra ut på mina papper ;) Så nu sitter jag här, ångrar allt! Jag har fått alldeles för lite sömn, har migrän sen igår och mensverken är nog det värsta. Jag fick nämligen hämta Jimena från dagis idag för att hon har fått små rödflammiga prickar på magen och ryggen. Jag vet inte vad det är, bara att det nog inte är vattkoppor, kanske nässelutslag eller charlakansfeber, vi ska till barnavårdcentralen i morgon. Jag är lite orolig, hon har sovigt jättedåligt, varit trotsig och gnällig och haft feber om vartannat. Nu ska jag dricka ett glas vatten, ta två alvedon och hoppa in i en dusch, och sen iväg! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gick det?

2009-03-27 @ 18:20:21
URL: http://alltomkirsten.blogg.se/

Skriv gjärna en liten komentar du med! Men eftersom att det finns de som bara vill kritisera så är detta...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0