Sunny Days!

Det är helt otroligt väder ute och jag försöker utnyttja varenda sekund. Idag börjar min Jimena-vecka så vid tolv ska jag hämta henne och då går vi och Jasmine och Jollis ner till stranden och tillbringar dagen där. Första doppet tog jag för några dagar sedan tillsammans med Ankan i Ramsjön, det var iskallt, men uppfriskande och härligt! Idag blir det väl till att plaska i med Jimena och stålsätta sig för plask och skvätt. Jag har saknat Jimena otroligt mycket hela veckan, det är svårt att vara utan henne. Visst träffas vi minst en gång i veckan för att hålla kontakten i god form och för att träffa Jimena även då en av oss inte har henne, saknaden är stor ändå och hon lämnar ett stort stort tomrum när hon är borta. Jag försöker hantera situationen genom att göra mycket aktiviteter och umgås med människor jag tycker om, som får mig att tänka lite på annat. Det funkar bra, men snacka om att mamma-nerverna är på helspänn jämt! Går jag in i en affär och hör ett barn skrika eller skratta, då vänder jag på mig snabbt som katten av ren reflex innan jag kommer ihåg att, Jimena är hos pappa, du kan slappna av.
Det blir inte så mycket uppdatering här på bloggen, dels har vi inget internet, dels har jag inte tid riktigt att sitta vid datorn just nu. Så är läget. Internet har vi beställt men det har inte kommigt ännu.

Joline sover och Jasmine sitter ute i solen och päser, nu ska jag göra henne sällskap och försöka slappna av lite innan min älskade vildbatting tar sin plats!

Kommentarer
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin

Heej :) hur är de med dig?

Äntligen hittade jag din blogg igen :) hihi...

kram

2009-06-28 @ 20:39:51
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Skriv gjärna en liten komentar du med! Men eftersom att det finns de som bara vill kritisera så är detta...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0