Ljumna kvällsvindar

Nu sitter jag på mammas altan, känner doften av kaprifol och kvällsvindarna börjar bli lite ruggiga, så jag ska snart gå in. Jimena sover gott som ingen annan, vi har hållt i gång hela dagen med bad, lek och bus. Först var vi nere på Blåsut med Jasmine och Joline och där badade de och lekte i lekparken jättemycket, båda barnen tyckte det var urkul men var nog ganska trötta när vi gick hemmåt. Hemma blev det lite småkaosartat när Jollis bajsade på golvet och Jimena blev arg för att hon inte fick gå till leksakerna, men vad hör det inte sommaren till med lite kaos! På kvällen åkte vi till mamma och här har vi druckigt saft och busat på gården. Jimena, jag och morbror har hjulat och "galopperat" på gräsmattan och Jimena har lärt sig säga "koppetikoppetikopp" Det sa alltid min morfar när jag red på hans knä när jag var liten. Hjula kan hon förståss inte, men jag kan och Alexander håller på att lära sig och Jimena hakar på med frisk anda!

Nu ska jag gå in, göra mig en god kopp te och språka lite med min kära mor.




Kommentarer
Postat av: monica

åh vilken fin bild det var på dej, vilken cool bikini

2009-06-28 @ 23:37:06
Postat av: Isabell

Just nu söker buzzador.com småbarnsföräldrar att delta i kampanjer och prova saker för småbarn. Det är gratis och du får massor av gratisprover för att sedan tala om vad du tycker om produkterna! Låter det intressant? Registrera dig här: https://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=liiten89

Postat av: michaela

Gud vad kul att du öppnat din blogg igen. har saknat den!

2009-06-29 @ 10:16:17
Postat av: anna

Oj va långt hår hon har fått :) en riktig liten gobit ser hon ut att vara.

Stämmer in med monica om att bikinin var snygg :) var kommer den ifrån?

2009-07-02 @ 22:47:02
Postat av: bitte

fina bilder

2009-07-04 @ 23:43:25
URL: http://www.lovemercury.se

Skriv gjärna en liten komentar du med! Men eftersom att det finns de som bara vill kritisera så är detta...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0