Härliga Fredag

Här sitter jag med Gastons laptop och Jasmine och Nicole på komvux, som vanligt. Jasmine och jag skriver äntligen ut vårat långa psykologiarbete. Det är jätteskönt att ha fått det gjort, sent omsider.
Inatt sov jag och Jimena hos mamma och Reijo, Menan och jag tog bussen dit och eftersom att det var jättelänge sedan Jimena åkte buss sist så tyckte hon att det var urspännande den här gången, lite läskigt också såklart.
Förra helgen var jag på bröllop, då var det Simons vecka så jag var kvar hela natten. Det var min syster Josefin och hennes man John. Hon är min plastsyster, därav samma namn, men jag ser henne som min riktiga syster. De var jättefina och det var ett jättelyckat bröllop och en jättelyckad bröllopsfest, så grattis till dem!

Ikväll blir jag alldeles själv hemma. Jasmine sover hos sin mor och jag och Jimena fick inte plats. Jag ska passa på att njuta av den tiden och laga vitlöksbröd och läsa en bra bok. Tyskungen av Camilla Läckberg håller jag på att läsa nu.

Jag har nyss varit hos tandläkaren, lagat ett hål i underkäken. Så nu känns det som att jag har en golfklubba instoppad i halva munnen, det är hemskt! Jag kan varken prata eller hålla reda på all saliv. Usch!

Nu är det dags för lite mera plugg igen..

Jag och mina två halvsyskon på bröllopet i Lördags!


Kommentarer

Skriv gjärna en liten komentar du med! Men eftersom att det finns de som bara vill kritisera så är detta...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0