Vill bara säga...

...att jag inte kommer att ta bort några bilder i några blogginlägg som är på mig och Simon.
Vi har haft en lång relation och levt ett liv tillsammans och när jag då skrev inläggen och lade in de bilderna så var vi tillsammans. DE har inget med nuet att göra och jag tycker det är jätteroligt att gå tillbaka och se vad jag har skrivigt och vad jag har lagt upp för bilder. Jag tycker inte det är konstigt, det var ju så det var då. Varför ska jag ändra på det för att nuet är förändrat? Det tycker jag känns jättekonstigt. Däremot ska jag som tjatat om ändra designen, men jag kan inte göra det själv och jag kan inte tvinga människor att ge deras tid för mig. Var tålmodiga och vänta, det kommer. Gillas det inte så läser man inte, det är inte otrevligt utan bara helt logiskt.

För övrigt är det myskväll med Jasmine ikväll, vi ska tugga god mat och godis och kolla på Prison Brake.

Kram på er! =)

Kommentarer

Skriv gjärna en liten komentar du med! Men eftersom att det finns de som bara vill kritisera så är detta...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0