Uppdatering gott folk!

Jag får ursäkta de ignorerade komentarerna och den urdåliga uppdateringen. Jag känner mig inte så taggad att skriva just nu med tråkig design och en del bollar i luften här på hemmafronten.

Jag kommer att starta en ny blogg, namnet avslöjar jag senare. Jag behöver hjälp med att lägga in design och lite sådant och det är det jag väntar på.

Just nu sitter jag och väntar på mamma och Reijo, de kommer med lite verktyg och sådant. Vi ska skruva ihop möbler till min lägenhet. Det är dags att lämna JAsmines place och flytta till eget och trots att vi kommer bo vägg i vägg kommer det vara svårt att lämna det som blev mitt hem efter separationen med Simon. Jag har vant mig vid att kunna ligga långt in på natten i djupa konversationer med Jasmine, med att ungarna älskar att vakna upp tillsammans och vara på ett strålande humör varje morgon. Samtidigt ska det bli alldeles dunderskönt att ha ett eget hem, där jag kan inreda hur jag vill och gömma mig i ett hörn om jag känner för det.

Nu är föräldrar här, förhoppningsvis blir det mera uppdatering snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känns lite konstigt tycker jag att du inte tar bort bilderna på dig och simon i af. Du har skrivit att du ska göra om designen ganska länge men, design och bilder är inte samma sak. Bilderna hänger inte ihop med blogginläggen över huvud taget vilket är rätt förvirrande. Inget ont för övrigt om bloggen för den är rolig att läsa. Intressant att läsa om en såpass ung mamma och jag är verkligen imponerad av hur du hinner med barn, plugg, jobb och en separation mitt i allt. Stå på dig!

2009-07-20 @ 19:35:48
Postat av: Anonym

Hej!

Det 'är inte det minsta förvirrande alls. Jag har inte prioriterat den och förövrigt kan jag inte. Ny design kommer när den kommer.

2009-07-20 @ 22:39:29

Skriv gjärna en liten komentar du med! Men eftersom att det finns de som bara vill kritisera så är detta...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0