Regn och rusk

Det har regnat konstant från klockan sex i morse, utan ett enda uppehåll. Jasmine och jag har bestämt oss för att se tre filmer i rad ikväll och smälla i oss en tjock godispåse. Vi strejkar vädret!
Simon har Jimena den här veckan och jag har ännu inte träffat henne, jag saknar henne sjukt mycket och just idag hade jag helst av allt bara velat mysa och leka med henne precis hela tiden. Visserligen värker mitt huvud som en tickande bomb, eftersom att det hänger åska i luften idag.
Nu är det dags att ta tjuren vid hornen och stiga ut i regnet med Jasmine och Joline och knalla ner till stan.
Kram på er!

Kommentarer

Skriv gjärna en liten komentar du med! Men eftersom att det finns de som bara vill kritisera så är detta...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0