Fjorton dagar kvar!

Godkväll på er!
Idag har det varit fullt ös hela dagen. Från ca åtta i  morse har Jimena, Joline och jag och Jasmine varit ute. Klockan halc fem var vi hemma, blöta, kalla och less på den svenska sommaren. Vi hade alla fyra klätt oss för sommarväder i morse, det var blå himmel och inga moln och ingen av oss förväntade sig att det två timmar senare skulle vara 14 grader och spöregn. Men dagen till ära var vi hurtiga och var ute och hade ändå väldigt trevligt. Väl hemma var ungarna mycket trötta och hungriga, så var mammorna!
Nu sover barnen i min lägenhet och jag och Jasmine ska just äta, vi har lagat trerätters och lyxat till det till oss ikväll.

Det  är 14 dagar kvar idag - tills vi åker till Spanien! Jag och Jasmine anländer till Alicante och stannar där i tio dagar. Det ska bli alldeles underbart. Barnen ska inte med så vi kommer få mycket tid för bara oss att sola, bada, shoppa, roa oss, upptäcka och ha hur kul som helst! Jag kommer få abstinens efter Jimena, det kommer verkligen bli jobbigt men jag får försöka uppehålla mig med så mycket att jag inte hinner tänka så mycket på hemma, hur nu det ska gå till! Det är dessutom första gången jag är mer "utomlands" än Norge! Så det är jättespännande. Det kommer att komma hur mycket kort som helst som jag kommer att lägga upp.



Nu är det matdags!
Ha en underbar helg, CIAO!

Kommentarer
Postat av: nathalie

åååh, alicante är världens mysigaste! tillbringade massor av tid i alicante-området som barn, då min mamma hade hus i en förort till staden. hoppas ni har det kul!!!

2009-07-31 @ 23:48:53
Postat av: Anonym

Du är så snygg

2009-08-01 @ 23:26:10

Skriv gjärna en liten komentar du med! Men eftersom att det finns de som bara vill kritisera så är detta...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0