10 grader minst! =)

Usch, jag känner mig dålig. Jag har inte uppdaterat här utan bara suttigt och jollrat på bilddagboken och facebok, förlåt för det.
Jag har varit hemma från praktiken i två dagar för jag har varit krasslig med feber och lite så. Jag har fått mycket skön vila och det har varit underbart. Idag har jag varit på praktiken igen och jobbat på som ingen annan, det var skönt att komam igång igen, trots att dagen slutat med huvudvärk.
Maja och Alexander är här och sover över tills i morgon då jag ska följa dem till skolan, Alexander, Maja klarar sig ju själv. Hon blir tretton i Maj, tonåring snart! Stor tjej =)
Idag har det varit en otroligt vacker och framför allt varm dag! Det har varit minst tio plusgrader, sydliga vindar och brännande sol, gudars vad jag längtar till sommaren nu! På morgonen tog jag, Simon och Jimena oss en riktigt skön promenad och när vi kom in drack vi varmt gott te.

Det blir en kort uppdatering idag, jag måste gå och lägga mig, jag är så trött!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej kära kusin!

Jag kan inte hitta dig på Facebook... Vad ska jag söka på för namn? =)



Hoppas ni har det bra!

Kramar // Anna

2009-04-02 @ 18:49:43
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Milane

Hej! Hittade din blogg genom Jasmines, har kollat runt lite nu och jag gillar den! Men jag undrar om du har slutat blogga nu, tagit en paus eller så.

2009-04-22 @ 15:07:25
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Veckans bästa Fredagsfräckis hittar du hos oss!

2009-04-24 @ 10:34:26
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Anonym

Vad har hänt??

2009-04-26 @ 20:03:41

Skriv gjärna en liten komentar du med! Men eftersom att det finns de som bara vill kritisera så är detta...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0