Förkylning

Hela familjen är snorig och förkyld. Jag och Simon krökar alvedon mot febern. Haha. Så idag blir det till att vara hemma och kurera oss.
Noramarken gick av stapeln i helgen. Det var bra väder och mycket folk. Lite regn kom dock på Söndagen. Jag och Simon köpte en ganska stor docka till Jimena, i mjukisform, som hon tyckte om och så åt vi munkar och köpte månadsstenar. Jag fick även ett jättefint halsband av min älskade =) Simons månadssten är heliotrop och min är rosenkvarts, dessa passar mycket bra till oss =) Jimena får sin månadssten nästa marken, vilken är lapis lazuli. vill ni lära er mera om månadsstenar och dylikt så är detta en jättebra sida: Bläddra ner lite så kommer ni till stenarna  Tipsa gjärna om ni vet någon mera!
Jimena håller på att somna i sin säng och älskade och jag har bullat upp med lite dricka och choklad. Tio i ett börjar Days och det ska vi se.. =) Skönt att ha Simon hemma lite! <3

Jag älskar dig Simon, du är underbar ! =)


Kommentarer
Postat av: Familj på tre<3

Jag är sååååå dålig påd et där med design! Har du något förslag?..

2008-09-04 @ 18:03:24
URL: http://josiejoos.blogg.se/

Skriv gjärna en liten komentar du med! Men eftersom att det finns de som bara vill kritisera så är detta...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0